Dildos på Apoteket




Oj, jag tror vissa prydare invandrargrupper kommer att ta anstöt nu faktiskt om apoteket framhärdar med detta sortiment.


Jag tar inte anstöt. Dock blir jag aningens generad - och det är banne mig inte lätt att genera Fröken Wallenberg.


Men tar man inte bort lite av mystiken med fysisk kärlek, om man presenterar sådana här lite "förbjudna och tabubelagda" produkter mitt bland tandkräm, hostmedicin och hårschampoo? Jag menar, tandkräm, hostmedicin och hårschampoo är ju vardagliga produkter som alla använder. Vad försöker de antyda egentligen?



Tänk om detta var droppen? Nu får invandrarna nog. De har lidit sig igenom Porriga scener i Big Brother, H&M:s underklädes-stortavlor till jul och mustiga sexspalter i dagstidningarna vareviga söndag. Och nu - dildos på apoteken? Näe, den här gången tror jag våra invandrare tar sitt pick och pack och flyttar till Långtbortistan eller dit pepparn växer. Nu gick vi nog för långt.
















Är det Sverigedemokraterna som ligger bakom detta? 
: o


Kommentarer
Postat av: Pappa C

Apotekets funktion är att lindra och tillfredsställa människors problem och begär.

Likaväl som behovet efter två stesolid och ett klyx kan vara pockande - likaväl kan människor vara i stort behov av allehanda dildos.

Låt oss dock inte begränsa detta vid enkla penisatrapper. Ta det steget vidare.

Dildos är (för de flesta män) ett ganska ointressant hjälpmedel. Mannens könsdrift är dessutom enligt all facklitteratur 128 gånger starkare än kvinnans.

Ge oss därför Miss Softie, gumminegresser, helgjutna latextransvestiteter, uppblåsbara får och penisringar.

Kläm in finsk fulporr mellan tamponger och munvatten.

Sätt små röda plywoodbås med femkronorsinkast och en toarulle innanför entren.

Och apoteket kommer öka omsättningen med hundratals procent.

2008-04-23 @ 10:22:35
URL: http://www.pappac.se
Postat av: Fröken Wallenberg

Pappa C: Uppblåsbara får finns redan på engelska apotek i Lake District har jag hört. Under kategorin "lokala avvikelser".
I övrigt borde ett finskt sortiment fungera här i Sverige, då Finland är vårt broderland.

2008-04-23 @ 13:35:19
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se
Postat av: Pappa C

En sån tur att de bara fanns i england.

Det finns vissa politiska falanger främst inom den unga anarkofeministiska vänstern som sprider falska rykten just om uppblåsbara får, och det hade kunnat leda till onödigt käbbel.

Finlands sak är vår, och med tanke på att deras arv är bedrövligt och deras börda tung så tycker jag att det är det minsta vi kan bidraga med.

2008-04-23 @ 14:20:13
URL: http://www.pappac.se
Postat av: Pappa C

Självklart.

Bloggare av din kaliber har stående VIP-kort rakt förbi alla köer in på bakfickan.

Där är det alltid städat, och snittarna tar aldrig slut.

http://www.pappac.se/bakfickan

Nu i ny fläschkigare version.

2008-04-23 @ 15:16:00
URL: http://www.pappac.se
Postat av: Caroline

För det första: Va? Säljer de dildos på apoteket? *springer dit fort som attan*
För det andra: Tänk på Sveriges religiösa. Vad ska sektmedlemmarna säga? Jehovas vittnen, Livets ord osv. Okej, kanske inga bra exempel, men ändå.
För det tredje: Alla våra äldre! Min farmor skulle väl få slag om hon gick för att köpa ett rör Treo och istället blev stående med en löskuk i näven. Eller så skulle hon inte förstå att det var en sådan.

2008-04-23 @ 17:09:13
URL: http://karlssoncaroline.blogg.se
Postat av: Neumann

OK, deras syfte är att avdramatisera. Fint, vackert, nytänkande. Men är det deras uppgift? Jag ser hellre att de fokuserar på sina läkemedel faktiskt. Hellre att en sektion blir finslipad än att tusentals ligger och dammar.

Eller definieras detta som någon form av läkemedel också? Precis som mjällschampo, solskyddskräm och tuggummin med xylitol (stavas det så? Min dator vill rätta det till "klitoris")?

2008-04-23 @ 17:31:47
URL: http://frauneumann.blogg.se
Postat av: invandrare

Haha det var det skönaste inlägget jag nånsin har läst. tack för det.
men dont worry vi stannar några plast penisar skrämmer oss inte det är bara bra att de finns lätt tillgängliga, hihi (ifall maken är bortrest ;))
Dock tror jag att det blir jobbigare för svenskar eftersom apoteket är öppet för allmänheten inklusiv barn.
På hittad scen spelarna är svenskar;
barn: mamma/pappa vad är det för nåt?
M/P:(Tänker:!!! jävlar hur ska man förklara det här dessutom mitt i alla andra) JAg är lite upptagen just nu jag berättar det sen när vi kommer hem.

På hittad scen spelarna är invandrare;
barn:mamma/pappa vad är det för nåt?
M/P: Håll tyst unge ser du inte vad det är?? varför ställer du fråger som du kan svaret på?
barn:ja men jag vet vad den ser ut som, jag undrar bara vad man gör med den?? varför säljer de ngt sånt??
M/P: jag har sagt håll tyst och du käftar fortfarande emot. Lär dig respektera dina föräldrar liksom och vad inte så nyfiken på varenda shit.

2008-04-23 @ 22:17:48
Postat av: invandrare

jaha, varför blev det tre st för??? du får gärna ta bort två av dem. ha det bra

2008-04-23 @ 22:21:03
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N Anne af Uppsala

Jag är liberal och skulle inte ha något emot att apoteket säljer sånt. Men hur erotiskt blir det när apotekspersonalen ska förklara hur folk använder dem? Lite väl avtrubbande

2008-04-23 @ 22:34:28
URL: http://veckomagasinet
Postat av: Fröken Wallenberg

Caroline: Inte än men snart tror jag. Jo, jag tänker på dessa gruppar också. Kan vi inte bromsa tåget lite. Måste allt bli extremt? ANTINGEN porrförbud eller porrtvång. Kan vi inte visa världen att vi står fast vid vårt eget stolta ord: LAGOM. Jag tror i och för sig att farmor klarar sig. Men, det finns andra produkter på apoteket kom jag just på, som kan orsaka "situationer". Jag tänker på den stackars 14-grabb som kommer ut med en tub glidmedel och tror att han köpt hårgelé, he he ...
Neumann: Oj då. Min förra dator hade också Tourettes. Det blev lite jobbigt i längden, så till slut sålde jag den till Katerina Janouch.

Invandrare: Vilken tur! Då behöver jag bara oroa mig för min egen reaktion alltså. jag ska närma mig apoteket med försiktighet, blir det för mkt så har jag en resa till Island inbokad. Enkelbiljett.
oroväckande små scenarios du lade fram där. uj uj uj. Nu får barnfamiljerna det svårt.

Pappa C: Läs på om invandrarens scenarios och förbered!

Hertiginnan: WORD. (Och wordet är =avtrubbad!)

2008-04-24 @ 00:23:33
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se
Postat av: Johan Lindell

Invandrad finne: "Tärve, dildolainen my ass." Jag flyttar hem igen.
Invandrad norrkvinna: "Akkurat, slik sådan har jag bestämt sett förr. Men var?"
Invandrad tysk: "Wer ist de butt plugg?"
Invandrad italiano: "Mama mia, den vara större än mig. Mig vara kränkt."
Invandrad serb: "Yrsäkta, ni selja Marlboro här?"
Invandrad afrikan: "Ha ha ha ha ha."
Invandrad amerikan: "Honey, take two."
Invandrad gotländska: "Såne där, di ska ju vare en halvmejter och svarte."

2008-04-24 @ 10:17:38
URL: http://www.jois.blogdrive.com
Postat av: Neumann

Johan Lindell: Förlåt, men det tyska ordet "wer" betyder "vem" på svenska. Och helt plötsligt blev din invandrade tysk roligare.

2008-04-24 @ 12:32:30
URL: http://frauneumann.blogg.se
Postat av: Fröken Wallenberg

Johan, Apoteket tackar för denna informativa resumé av respons!!! En marknadsundersökning! Välkommen in på närmsta apotek och hämta en hel sats (ofrivillig ordvits) med "Apotens" i alla färger och storlekar!

Neumann: Ja men den invandrade tysken är van vid service. Naturläkemedel är stort i Tyskland och naturläkarna är mycket aktade. Att agera butt-plug ingår i deras utbildning, utgår jag ifrån. Så långt har vi inte kommit i Sverige, men vi är på väg nu ...

2008-04-24 @ 21:36:34
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se
Postat av: Baffe

Varför nämner du just invandrare? Finns nog de som missbrukar sex osv bland invandrargrupper också.
Vi har fått nog, kanske finns det svenskar också?
Eller vad säger du, ska vi skylla de problemen på invandrare också?
Svenskar får helt enkelt inte uttrycka sig i känslor, pga att de måste respektera de invandrare med en annan syn på livet. Bra ämne att skriva om, men varför just invandrare? Titta tillbaka på hur det var i Sverige för 80 år sedan för sjutton!
Ni börjar bete er precis som man gör i USA, ingen egen kultur kvar här.

2008-04-25 @ 00:23:47
URL: http://bafraw.blogg.se
Postat av: Invandrare Wallenberg

Baffe: Jag nämner mig själv också. Faktum är att jag nog gömmer mig lite bakom mina tänkta invandrare. Det kanske ÄR jag som tar anstöt? Jag är Invandrare Wallenberg, och jag funderar på att söka asyl i ett mindre vulgärt land! Det finns politiska flyktingar, ekonomiska flyktingar och krigsflyktingar. Jag tänker bli den första Sedlighetsflyktingen! Det är på tiden. Suck.
Ps. WORD på att vi håller på att förvandlas till lill-USA!

2008-04-25 @ 00:50:19
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0