Fröken Wallenberg funderar oskyldigt



Varför klagar män över för tidig utlösning?
Herregud, det är väl den finaste komplimang en kvinna kan få!




Då är det värre att komma för sent. Några exempel på vad för sen utlösning är:




1) Det är den som inträffar först när killen sitter på tunnelbanan hem igen.


2) Alternativt är på jobbet som högstadielärare och mitt i en lång utläggning om franska revolutionen.


3) Eller som inträffar när han några timmar senare just ställt sig upp och ska hålla tal ...


4) Den i bastun efter bandymatchen, vilket skulle kunna kännas lätt besvärande för lagkamraterna, som skulle kunna missuppfatta avsikterna.




Ja, listan kan väl egentligen pågå i en evighet?









Vilken situation skulle vara värst för dig?


Kommentarer
Postat av: Emma

"Herregud, det är väl den finaste komplimang en kvinna kan få!"

Kanske inte den finaste, men klart sagt är den fin. Haha.

2008-04-20 @ 03:14:53
URL: http://pemzy.blogg.se
Postat av: Joel

Jag brukar alltid... brukar och alltid, kan man verkligen sätta dom två orden i samma mening? hmm.. sidospår..

jag kommer alltid för sent.. Jag har missat middagen nu typ 8 dagar i rad..

Angående sex så är jag som en klocka.. Jag kommer alltid efter 24 sekunder. Oavsett vem, vad när eller hur.. Jag antar att jag är lustig på det sättet.

2008-04-20 @ 05:08:09
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Pappa C

Hahahahaha...men så snöpligt.

Hoppsssan på bussen.

Trevligt att du har så vacker inställning till detta manliga dilemma. Jag är säker på att herrbekantarna uppskattar denna egenskapen.

"OJJ!!! TACK!!!! GRATTIS!!!"

2008-04-20 @ 08:43:48
URL: http://www.pappac.se
Postat av: Jonas Gunnarsson

Fröken Wallenberg, jag sitter på balkongen och försöker kommentera, men det är så ljust ute, och så skumt på bloggen att jag inte ser websidan, utan att gömma datorn och mitt huvud under en t-shirt, vilket förstör en del av poängen med att sitta i solskenet på balkongen. :)

Alltså, jag tänker att för tidig utlösning upplevs som ett problem av kvinnan, i alla fall om mannen kommer* av sig efter det. Vi män behöver ju finna ut hur kvinnan vill ha det. Medan vi funderar på det rekommenderar jag er denna sång. http://www.youtube.com/watch?v=Vc8tPTVBRSc

Ja, för sen utlösning är nog ännu jobbigare, men till det kanske det hjälper med sådana där blå piller.

2008-04-20 @ 11:50:50
Postat av: emma

Jonas Gunnarsson: Vilken rolig video! HAHAHA! Fler parodier på Rn'B videos tack!

2008-04-20 @ 12:47:03
URL: http://barabratack.blogg.se
Postat av: ullrika

åh. jag håller med! precis som jag alltid hävdat att en kvinna som fejkar en orgasm gör det enbart för att "bli av med eländet".

2008-04-20 @ 20:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0