Jag har vunnit en löpsedel!!!

Ja, jag har vunnit en löpsedel - av en kotte! Och det är inte så konstigt som det låter. Löpsedlar är gjorda av pappersmassa, som i sin tur kommer ifrån kottens moderbolag. Och att förhandla direkt med moderbolag är något som Wallenberg är bra på! Löpsedeln presenteras senare idag då Bloggbladet kommer ut. Pressläggning pågår ...




Kottens tävlingsuppmaning:
"Priset består av en helt egen och högst personlig löpsedel. Hur unikt är inte det.
Det enda du behöver göra är att beskriva varför DU skall ha en personlig löpsedel.
Tävlingen avslutas onsdagen den 16 april klockan 20.00






Jag vann första pris.
Det enda som är konstigt är att jag egentligen aldrig var med i tävlingen. Jag skrev bara i Kottens kommentarsfält vad som är fakta och rena självklarheter :

Wallenberg äger ALLA sedlar, så varför skulle hon inte äga även löpsedeln?


Det var menat mer som information. Jag har aldrig sagt något om att jag förtjänar sedeln. Jag kan ingenting om att förtjäna. Tjäna är jag däremot bra på, men det en annan sak!










Till Kotten: Det går bra att föra över sedeln från SparEken till Wallenbanken på kontonr: 90 510


Kommentarer
Postat av: Pappa C

Hurra!
Grattis.
Jag vann förresten en också!

2008-04-17 @ 15:08:06
URL: http://www.pappac.se
Postat av: joel

Hehe.. kollade in löpsedeln.. klockren.. Han är jävligt fyndig ;D

Och hade tänkt be om ursäkt här för din ickevinst men tyvärr så misstog jag handgranaten i sängen för ett ägg... Åt upp den och dog :(

Och det är svårt att skriva som död...

2008-04-17 @ 15:40:34
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Julia

Haha, måste säga att jag diggar texten i headern. det är inte i många bloggar man ser en sån text :O kul när folk sticker ut lite, så att inte alla bloggar är likadana :)

2008-04-17 @ 17:09:07
URL: http://nachikos.blogg.se
Postat av: Jacob

Mycket märkligt, Wall-Enberg. Jag har nu listat ut vem du är.

Jag är din stalker. Jag har tagit anteckningar. Klippt ut fotografier. Sneglat genom hålförsedda tidningar. Rotat i sopor.

Och kommit fram till att det är du som är Hoa-Hoa Dahlgren.

Snyggt, Hoa-hoa. Snyggt jobbat att förklä dig till tjej.

2008-04-17 @ 20:33:11
URL: http://jacobbengtsson.blogg.se
Postat av: Fröken wallenberg

Grattis Pappa C, och den var lika bra som min!!!

Joel: Man kan åstadkomma mycket som död. Vilket märks i mitt tävlingsbidrag till din dagens tävling.


Julia: Tack! Så du tycker jag sticker ut i bloggen? Då skulle du se mig IRL!

Jacob: Ok. Så det blev du till slut. Som outade mig. Ja, jag erkänner, jag blev den första försökspersonen till makrovågsugnen. Jag makrade mig själv. Jag trodde det var ofarligt eftersom jag var kvinna. Med betoning på VAR.

2008-04-18 @ 03:32:59
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0