Sexolog Wallenberg ger praktiska råd





För tidig utlösning?

Här kommer (=ofrivillig ordvits) tips från coachen.




Du är man? Tänk: Jag är bäst! Jag fungerar! Och jag tycker tydligen att den här kvinnan är så brännhet att jag inte kan behärska mig! (Vilket är bra om hon är din fru men dåligt om hon är chefens fru.)


Du är kvinna? Tänk: Jag är bäst! Jag är übersexig! Och den här killen tycker tydligen att jag är så brännhet att han inte kan behärska sig! (Vilket är bra om han är din man men dåligt om han är en våldtäktsman).

  

  

  



Så här kan par rent praktiskt komma till rätta med problemet:



Man:
Sup dig redlös.

Kvinna: Bär stora mormortrosor med hål i, ät massor av vitlök och håll ett föredrag om dina tidigare pojkvänners gigantiska --- CENSUR --- .

  



Så där ja. Om inte detta löser problemet, så ...










Denna fråga väcktes på Jacob Bengtssons kommentarsfält 19 april. Men då handlade det först om mördarsniglar ...jag vet inte om associationen är solklar?

  

  


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja precis, det var där jag såg dig!
Haha jo precis sant. Men det är fortfarandeen komplimang att killen kommer snabbt. Haha.
Jo jag borde verkligen ta och sova nu men jag kan bara inte! Blir sp trött på mig själv! Har du några tips på hur man blir trött? Haha.

Tack för tipset, jag anmälde mig för 1-2 veckor sedan! Brorsan rådde mig till det. Man får ju poäng för varje dag som går så om 3-4 år bör jag ju ha fått en hel del poäng :). Hoppas bara att jag får något jobb snabbt när jag är klar med skolan så att jag har råd att betala hyran!

2008-04-20 @ 04:27:39
URL: http://pemzy.blogg.se
Postat av: Jacob

Ja, jag säger då det... Dagens ungdom!

2008-04-20 @ 10:37:12
URL: http://jacobbengtsson.blogg.se
Postat av: Två små Bimbos

Önskad läsning:
Råd och tips om hur man ställer sig till att killen inte får upp den? (Notis: Man är skitsnygg så det har inget med en själv att göra!!)

2008-04-20 @ 14:16:41
URL: http://bimbox2.blogg.se
Postat av: Fröken wallenberg

Emma Pemzy: Trött? Ja, inget datorsittande de sista två timmarna innan läggdags. Satsa istället på det gamla hederliga tv-tittandet som inte varvar upp hjärnan, somna gärna fullt påklädd i soffan. Lycka till!

Jacob: Ungdom? Ingvar Kamprad är min senaste patient.

Två små Bimbos: Hej flickor! Ni kan med fördel införskaffa Makrovågsugnen! Läs mer om den i kategorimappen "´Makrovågsugnen, hertiginnan och Kungahuset här i bloggen"!

Ps. Hjälp, vilken vågad sajt ni har! /Pryd Frk Wallenberg

2008-04-20 @ 16:14:51
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se
Postat av: Johan Lindell

Jag fattade nog aldrig riktigt vad problemet var. Är det att du inte vill ha sex?

2008-04-21 @ 01:18:05
URL: http://www.jois.blogdrive.com
Postat av: Fröken wallenberg

Dagens läsarfråga kommer ifrån jois blogdrive.

Sexolog Wallenberg svarar Johan: Hej Johan, i den här spalten avhandlar jag inte mitt privatliv (det vore oetiskt)men nej, jag förstår inte heller vad problemet är. Men många tycker att för "tidig
avgång" är ett problem - och som SEXOLIG är det mitt jobb att erbjuda några fiffiga råd och tips för att bromsa ned "take off" en aningens aning ...
Det omvända problemet - om ens stolta jumbojet snarare känns som en liten Fiat med slitna sommardäck och vägrar lyfta - så rekommenderar jag förstås Makrovågsugnen, som min kollega ingenjör Wallenberg skapat ...

2008-04-21 @ 12:11:29
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se
Postat av: Johan Lindell

Kära Doktorn!

Dina tips visade sig inte bara leda till för sen avgång. De ledde vidare till att jag missade hela resan. Det var inge bra tips.

Vill man så kan man, en gång till. Annars är det bästa att köra med en riktigt dålig kådis, då tar det tid. Vilket mest gör partnern lycklig. Men det är ju inte det sämsta det heller.

2008-04-21 @ 17:14:19
URL: http://www.jois.blogdrive.com
Postat av: Fröken wallenberg

Johan: Oj då. Ja, man kan behöva pröva sig fram i början innan man hittat rätt dos av medicinen. Det beror givetsis också på typ av medicin. Jag skulle rekommendera vin eller öl i ditt fall. Starksprit är för de riktigt unga, som inte har någon självkontroll alls.

2008-04-21 @ 18:14:03
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0