Välkommen till min nya blogg!

Välkommen my ass! Vem tusan har lagt in denna rubrik? Jag var inte ens redo att publicera sidan än!

Nu ska vi se om detta blir inlagt, eller om "lagt kort ligger"? Jag får jobba i professor Balthazars anda: experimentera och se om allting exploderar i mitt ansikte? Skulle nämligen vilja rätta till en sak i mitt första inlägg, men då försvinner väl alltihop? Bättre då att detta inlägg försvinner, he he ...

Ps. Lyckades ladda upp en bild nyss som -surprise! - inte syns ...   =   : (   gånger tio.

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack för mejlet.
Du vill inte testa att bli lite gladare genom att åka ett par dar till Tallinn?
Tallink har billiga resor i mars
(fast säkert vardagar och då är jag väl bokad på jobb - suck!)

Efter mina äventyr på Gran Canaria och därpå följande influensa ligger mina middagsplaner mer på efterkälken än nånsin. Du skulle SE tvätthögen!
Jag har bara inte ORKAT lägga rätt allt.

Kram på dig i alla fall!

2008-03-03 @ 14:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0