Förlåt, men här är jag igen!

Förlåt kära vänner att jag varit borta. Mitt grafikkort gick sönder. Det gick sönder så där lömskt och långsamt över flera dagar, så att jag ibland kunde jobba ett par timmar och trodde att allt var ok, och sedan måste jag starta om datorn 5 gånger. Det började med internet och till slut vägrade den ens att visa skrivbordet. Bara svart.

Men jag måste säga att det trasiga grafikkortet bjöd på vackra konstutställningar. Som designer hade jag haft oanade uppslag till bland annat höstens tweed. Om jag hade kunnat göra skärmdumpar så hade det sett ut ungefär så här:



       









  Oj, den här sista var visst från Blondinbellas grafikkort.

Kommentarer
Postat av: Neumann

Det första mönstret är fantastiskt. Tänk dig en klänning med det mönstret, på en tråkig tjej som sitter på krogen. Männen faller pladask och somnar, hon behöver inte ens klubba dem innan hon drar hem dem! Fantastiskt, det här är vad jag kallar 2000-talets raggningsmetod.

2008-06-05 @ 12:23:15
URL: http://frauneumann.blogg.se/
Postat av: J

Glad to have you back, abstinensen har gått hög här ^^

2008-06-05 @ 14:07:25
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Fegon

Hahaha, den sista raden... haha underbar humor :)

2008-06-05 @ 14:42:08
URL: http://fegon.blogg.se/
Postat av: Buzan

Men trevligt att se fröken här igen.. nu har jag nästan klickat ihjäl mig på dina knappar..men det är du värd..men du får skriva mer.. gillar ju att läsa dig.. som många andra.. Det där jag prata om party snart glömmer vi.. jag ska inte gå.. så när du väl känner för att ta en bira eller 22 så säger du till.. najs... precis som du själv så bra sa.. kompisvibb..;-)



Kram och trevlig sån där nationaldag då..



2008-06-05 @ 19:47:44
URL: http://buzprat.blogspot.com
Postat av: emma

Haha! Bra att du tar det med en sån klackspark, i alla fall. Själv har jag smärre spasmryck och boxningsfight med mina stackars idiotiska trasapparater. Både kameran, datorn och radion fick sina slag idag. Tror det berodde på lågt blodsocker, sånt därnt man kan få när man är på klassresa för länge i en för varm buss och sen kommer hem utan att ha någon nyckel och tvingas vänta på sin mors ankomst - GAH!

2008-06-05 @ 20:27:38
URL: http://barabratack.blogg.se/
Postat av: Linda

Tycker det är taskigt att skylla på grafikkortet när de inte kan försvara sig. Iallafall inte verbalt. Välkommen tilbaka i alla fall. Hur lyckas Blondinbella få sina grafikkortsbrus ihoprullade med prislapp btw?

2008-06-05 @ 22:50:40
URL: http://naughtyshawty.blogg.se/
Postat av: Fröken Wallenberg

Neumann: Ja, det är ingen dum idé! Jag har dock en ännu bättre klänning. (Den jag berättade om, som är värd en dagens outfit). Den har psychedeliskt galet mönster. Männen faller i trans, så kan man bara leda dem hem. Bra för mig som aldrig skulle orka SLÄPA en karl hem.



J: Oj, stackare. Hoppas du tog lite Antabuz under tiden ... ; )



Fegon: Tack för det! Frågan är dock om det kanske är en grekisk tragedi istället?

Nä, nu är det nog dags för ett Fegon-önskeinlägg, är du beredd?



Buzan: Nationaldag och nationaldag, jag ska jobba. Men jag kanske hedrar Sverige på det sättet? Fast jag funderar på att se Patrik Isaksson i Kungsträdgården på kvällen. Hans ljuva sammetsstämma är inte fel en ljum sommarkväll. Med rosévin till ...

Menar du party=bloggfesten? Så det blir inget? Egentligen är det ju bara att sätta sig på Djurgården och invänta alla. Men man kanske inte kan leva upp till varandras förväntningar? Jag kanske till exempel är en 56-årig skallig pedofil och du är en psyksjuk 16-årig kumlafånge på din första permission sedan du kallblodigt slaktade hela din familj julaftonen 2006. Men om vi träffas och mördar varandra så har vi å andra sidan gjort samhället en tjänst, så det kanske är en god idé ändå?

Emma: När teknik inte fungerar så hamnar jag i apatitillstånd. Det är en slags chockreaktion för att skydda mig själv från den faktiska katastrofen som jag ändå inte kan göra något åt. Jag gick genast med glasartad blick till tvättstugan trallandes på en galen visa. Ungefär så skulle jag också handla om någon just massmördat hela min familj. Det är det som hindrar en att själv mörda gärningsmannen respektive sparka sönder datorn.



Jag tror jag snarare skulle mörda gärningsmannen än sparka på teknik som inte fungerar ...

2008-06-05 @ 23:00:34
Postat av: Frk W

Emma: Din kommentar råkade bli inbakad i Buzans. Ca 8 rader nerifrån ...

2008-06-05 @ 23:01:45
Postat av: Fröken Wallenberg

Linda: Jag tyckte jag var snäll mot grafikkortet. Vernissage och konstutställning å allt...

Hoprullad m prislapp? Visste du inte det? Alla modebloggar fungerar så. Deras skärmdumpar kommer ut som Dagens outfits, direkt ur skrivaren. Om man har en gammal dator så får man fjolårets mode, det är inte så bra. En sådan modebloggare blir snabbt mobbad.

2008-06-05 @ 23:14:22
Postat av: joel

åååh, äntligen är fröken tillbaks.. dessutom med lite konstkultur..



Frökens - när du vill lära dig något på köpet...



Jag ber om ursäkt dessutom för att jag inte är i stockholm just nu men så fort jag kommer dit så tänker jag besöka...

2008-06-06 @ 00:01:48
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Fröken Wallenberg

Joel: Och mer lärdom ska det bli! Den här gången tack vare Fegon! Se nästa inlägg!

Spännande, vad tänker du besöka ... ett horhus? Gröna Lund? En psykvårdsanstalt? Kungen? Fröken Wallenbergs stall?

2008-06-06 @ 00:20:29
Postat av: Baffe

Jag måste bara få fråga vem du är fröken Wallenberg.

Vill klona dig, för vi behöver fler som dig i dagens samhället x).





Vem är du?

Vart får du allt från?

Kan du inte läsa till lärare så att jag eller mina barn förhoppningsvis kan ha dig i samhällskunskap en vacker dag ;D?

2008-06-08 @ 02:31:03
URL: http://bafraw.blogg.se/
Postat av: Fröken Wallenberg



Baffe: Tack vad snällt, klona! Fast mina vänner IRL skulle säga så här ungefär: Åh nej! vi orkar inte med flera Fröken Wallenberg, skona oss, en räcker!!!



Jag ska avslöja mig. I sinom tid. Den 28e augusti händer något mycket speciellt, så senast då blir det!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0