Gucci och Elizabeth Arden har missat något!



DESIGNADE bindor.

Varför är det ingen som tar tag i denna viktiga produkt? Den används ju av ALLA kvinnor i köpstark ålder - ca 13 till 52! Var är kapitalisterna när världen behöver dem?

Vad har Nicole Richie, Britney Spears och Christina Aguilera använt hittills, herregud!?

För att inte tala om Ebba von Sydow och Blondinbella! Och vågar jag nämna Prinsessan Madeleine och vår egen Hertiginna?
Jamen det får ni väl förstå, att de måste ha något speciellt. De är inte som vi. 
... eller jo, det är de. Det är ju därför jag skriver om denna brist. Men de är inte EXAKT som vi. Vilket jag nu skriver. Nu har jag förvirrat mig själv. Är de som andra eller inte?

Fakta: Det är de två sistnämnda som reklamen på tv riktar sig till, det ser man på färgen - blått blod!)


Hertiginnan: Bra att Wallenberg tar tag i detta nu äntligen! Jag vägrar att använda de simpla produkter som resten av världens patrask nyttjar, och har därför varit tvungen att importera skirt silke från Japan och använt istället. En skicklig sömmerska här i Uppsala syr upp på beställning. Mycket opraktiskt men vad ska jag göra?


Wallenbinds - snart på en tronalett nära dig ...





"Wallenbinds" i silke med följande tillval:

1) Gultkant

2) Logga, överdrivet stor eller översållad av flera i ett mönster.

3) Olika färger

4) Parfymerade

5) Designed by Paris Hilton

6) Fyllda med diamanter

7) Pälsbrämade

8) Högtalare som säger till när det är dags för byte? (Så kallad "Blonde-edition")


Det blir dock lite jobbigt om de små modebloggarna vill börja skryta och lägga upp en Dagens Outfit "lingonvecka". Känsliga bloggläsare varnas!








Detta är vad stjärnorna säger sig vara beredda att betala per styck. (Herr Timberlakes summa gäller märkes-inkontinensskydd, en annan affärsidé från Wallenbergsfären.)









Fast Fröken Wallenberg är ju inte heller som andra. Vad göra åt det? Har verkligen försökt driva återvinning i denna fråga men hittills har Blodbussarna sagt nej. Löjligt.


Kommentarer
Postat av: Neumann

Jag tror fortfarande inte att det kommer bli någon hit. Det spelar ingen roll hur bra de är, bindor är sååå ute. Om du inte hittar någon känd designer som får dem att bli så inne igen; satsa på guldraketer istället. Det gör ingenting om produkten är farlig - titta bara på den glänsande drogindustrin. Och tänk dig möjligheterna med att få fram en perfekt slogan...

2008-06-16 @ 20:39:22
URL: http://frauneumann.blogg.se/
Postat av: Fegon

Jag känner mig utnyttjad.



I det här inlägget: http://fegon.blogg.se/2008/january/god-morgon-toalettfan.html använder jag mig av samma bild som du. Jag har stulit den från någon, och nu har du gjort detsamma. Jag känner mig lurad.



Förlåt, men det är så jag känner.





2008-06-16 @ 21:01:55
URL: http://fegon.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Om du inte redan patenterat detta, gör jag det gladeligen. Detta är större än LEGO och Coca Cola. Ja, större än IKEA rentav.

2008-06-16 @ 21:45:20
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Förresten....

Ett inlägg innan 20.00. Vad har hänt?

2008-06-16 @ 21:47:02
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: Fröken Wallenberg

Neumann: Ute? Knappast! Nattetid är det skadligt att använda Tampong. Jag har iofs tamponger med guldstoft-filling i sortimentet också. Med tillhörande "mobilsmycke" att dra i.



Fegon: Det kommer bli dyrt det där, eftersom du stulit bilden av Hovfotograf Erland Von Frankel. Själv köpte jag bilden för 25 lakan, men det var det värt. De var ändå bara från Hemtex, men så är jag ju vän med Familjen.



Kotteby: Jag har Watent. Det innebär att den som försöker ta Patent, kommer att bli kontaktad av en medelstor Ukrainare med en medelstor anabol snedtändning.

I övrigt så kände jag mig duktig på något sätt och tog en liten kvällspaus från jobbet. Därav tidigt inlägg. Det brukar ske efter varje kapitel ungefär. I alla fall efter Slash förb-ade monsterlånga kapitel.

Postat av: ullrika

det här är en megaidé! jag gillar skarpt (fast jag hade inte köpt, av samma andledning som min unge inte krälar runt i disajnade blöjor)!



ps. vem är donnan i rött till vänster?

2008-06-16 @ 22:56:40
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Fröken Wallenberg

Ullrika: Tack! Finns det lyxblöjor? Från Gucci?

Lady in Red är Kylie Minogue, australiska sångerskan.

Postat av: Neumann

Frk W: Raketsmycket måste dock säljas separat, tycker jag.

2008-06-16 @ 23:24:00
URL: http://frauneumann.blogg.se/
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Det låter som en fantastisk idé att skapa bindor i olika märken. Jag blir bara äcklad av bindor och har så svårt att använda dem. Jag använde bina första gången jag fick min menstration och sedan dess inte velat ha dem. Kommer inte ihåg varför men jag kan inte ta i en bind utan att äcklas.



Tamponger är det sämsta man har kommit på. De borde komma på ett skydd som man inte behöver ta i säg mig vad skulle det vara för något i så fall?

2008-06-16 @ 23:46:23
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Kotteby

Väntar ivrigt på Frökens rakbladsvassa svar till af Uppsala:s fråga. Eller kommer frk. ta Watent innan hon avslöjar?

2008-06-17 @ 00:03:07
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: Fröken Wallenberg

Neumann, igen: Där sa du något! Och sedan kan det säljas kopior av tampongsnörena/ mobilsmykena på Hötorget. Eller Karlsstadstorget.



Härtan, oupps, förlåt ers Högvälborna Hertiginna, jag smittades av Kottebys fylleinlägg och blev indirekt på kanelen: Svaret på din fråga, -Att inte lämna tronaletten på 7 dagar?

Eller använda mjuk grön skogsdoftande mossa? Jösses, där sa jag något. No more Libresse för mig.



Postat av: Linda

Jag är ledsen att behöva krossa din dröm, men jag har faktiskt sett en designad dambinda.. den hade små figurer på sig. Dock var den ej designad av något större märke såsom Gucci eller dyl. Men dock. Däremot kanske du kan börja skräddarsy dedär med parfym och guldkant, för det har jag aldrig träffat på. Snälla, kan du göra en med gummidoft till mig?!

2008-06-17 @ 00:23:28
URL: http://naughtyshawty.blogg.se/
Postat av: Fröken Wallenberg

Linda: Gummi???!!??? Menar du rågummi? Eller tuggummi? Eller vingummi?

Postat av: Kotteby

Gummi. Yeah baby!! (som Austin Powers skulle sagt).



Frk:

Jag är inte så duktig på alkohol. Jag tar babysteps på vägen här. Men jag lovar att göra lite stavfel (inte korra) nästa gång.

2008-06-17 @ 00:30:37
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Måste bara säga att det faktiskt finns bindor med doft.

Dock inte utforskade av mig.



Ni argsinta froknar är lite efter i utvecklingen tror jag minsann.'



Designad av paris hilton.

Jag ryser.

Tänker mig att hon gör den till avbild av sin huskamrat.



Uhhuuu! En liten chiuaua mellan låren.



Högtalare som säger till när det är dags för byte låter dock väldigt bra. Tänk bara i biosalongen. Romantiskf film. Grovhångel med stans snyggaste.



-DET här är din binda som talar. Vad god uppsök damrummet snarast.

Följt av ett ambulanslikanande ljud som inte slutar föränn den talande bindan ersätts av en ny.



Äh. Jag fortsätter med stumma tamponger.

2008-06-17 @ 01:05:37
URL: http://rebcca.blogg.se/
Postat av: Nina

Damn!!! du e rolig, jag älskar dig :D

2008-06-17 @ 01:38:03
URL: http://shoppingmania.blogg.se/
Postat av: Linda

Rågummi såklart! Bästa doften någonsin påkommen.

2008-06-17 @ 01:44:51
URL: http://naughtyshawty.blogg.se/
Postat av: joel

Fröken... you´ve done it again.. bästa läsningen idag.. sista meningen är precis så lite för mycket att det hela avslutas med ett "HAHAHA.. äuhjäää. AAAAH HAHA!

2008-06-17 @ 16:18:30
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Fröken Wallenberg

Kotteby: Ser framemot lite hardcoreläsning!



Nina:Härligt att vara älskad! Tackar!



Linda:Hmm, måste leta upp sådana skosulor. Kan inte minnas att de doftar något speciellt? Menar du allvar? Jag tror som Kotten, att du är lite Kinky måhända? he he ...



Joel: Härligt! Men du, det där sista: äuhhjää, är det fonetiskt för "Ohh yeahh"! eller spyliknande som "Uäähh!"?

Postat av: Il Pinguinito incognito

Visste inte att hovdjur använder dambindor, men man lär sig nå't nytt varje dag! Så klart att en riktig hovdam vill känna sig fräsch! (under benen..?)



Trevlig midsommar tillönskas - och bit inte för hårt i gräset! Som pingvin önskar man givetvis att det blir snabbt överstökat så man kan coola ner sig och gå under isen igen...

2008-06-19 @ 01:26:17
Postat av: joel

fröken - det var mer ett uuääh.. om jag menade OOh yeah! kanske jag borde söka hjälp.. alternativt börja jobba som toalettstädare...

2008-06-19 @ 16:36:46
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: ullrika

Gissa vad jag såg reklam för på TV alldeles nyss; designade Libresse-bindor. Okej. Inte gucci. Men iaf!! Har du fixat pröjs för idén dom snott?



PS. Njä. Det är inte gucci på blöjorna heller. Men Libero har varje år nån halvkänd designer som kluddat lite olika mönster på ändan på folks bäbisar. Gifvetvis är blöjorna nästan dubbelt så dyra också. Öhmäjsing. Menmen. Jag är väl helt enkelt för fattig?!

2008-06-19 @ 23:34:58
Postat av: Fröken Wallenberg

Il Pinguinito incognito: "Hovdam", he he ...

Tack det samma! Lugn Midsommar för mig.



Joel: "Oh yeahh"! Som i "kul slutkläm, Fröken!" alltså!



Ullrika: Nä, jag har inte fått betalt. Grrr. Har skickat en Ukrainare på dem!

Postat av: Fröken Wallenberg

Rebecca: Jag förstår inte hur jag kunde missas att svara dig, det kanske var för att jag verkligen skrattade åt din kommentar "Det här är din binda som talar!". Jag kom nog av mig av skratt helt enkelt.

Själv tänkte jag mig en mörk speakerröst, kanske något i stil med Star trek som säger: "10 seconds to critical mass, 9 seconds to critical mass ... please leave for the exit doors immediately ... 8 econds to critical mass ...

Postat av: sara osman

hahahaha fan vad smart du är ;)

2008-06-25 @ 19:26:22
URL: http://saraosmans.blogg.se/
Postat av: J

Hur många läsare har du på en dag?

2008-06-27 @ 19:29:51
Postat av: citatbloggarinnan

Kul. Detär klart att det är prinsessorna reklamen riktar sig till : Blått blod :) har inte tänkt på det så:..

2008-07-01 @ 11:06:23
URL: http://www.metrobloggen.se/citatbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0