Mankini




Efter stor kundförfrågan i förra kommentarsfältet av bland annat min kollega Fegon som är trött på att vara man och vill ta ett steg närmare kvinnligheten, har Boutique Wallenberg tagit in ett litet sortiment mankinis i olika utföranden för alla smaker och kroppar.


1)
   
Borat-klassikern  Borat-klassikern bakifrån

Boratklassikern får kroppsdelar att se större ut, vilket har både för och nackdelar, precis som den kvinnliga motsvarigheten bikinin.


2)
 
"Modelle Naturelle".
Obs! Passar inte alla män då personliga förutsättningar krävs. (Förstora med ett lätt klick på bilden, för närmare förklaring)



3)
  
Modell "United Kingdom".
Med inbyggd solskyddsfaktor 150. Passar även blyga män.


4)

Modell "Against tradition".
För män som hellre går med bar underkropp på badstranden.



5)
       
     Modell "Real men don't wear solskyddsfaktor".
     Modellen fungerar som "United Kingdom" men med tilläggskrav för bäraren:
     -Avklarat simborgarmärke
     -Röda Korsets Livräddarkurs
     -David Hasselhoffs certifikat i vett och etikett på sängkanten strandkanten
   
      Solskyddsfaktor 203. Raggfaktor 2.


6)

    
    "Ölmage edition"  
   För dig med behov av ett lätt lyft.












originalet. Finns också i dammodell:

Kommentarer
Postat av: Fegon

Det blir mycket prat om dig nu. Heriginnan försöker ta din plats i mitt liv, men hon kan aldrig någonsin konkurera ut dig... tror jag. Jag menar. Jag har figurerat i tre av dina fyra senaste inlägg?



det betyder indirekt att vi är ett par. Jag älskar dig.





Att du nämner mig i Mankini-inlägget gör mig lycklig, dessvärre är att jag är för hårig för att bära en sådan... jag skulle behöva United Kindom-modellen

2008-06-13 @ 02:43:11
URL: http://fegon.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Då fick jag genast ett tips till Fegon.

Modelle Naturelle.



Skicka gärna bilder.

2008-06-13 @ 08:02:46
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: Fegon

(jag fnissar väldigt mycket åt bild nummer2)



Svar: Han försökte faktiskt inte pricka den lilla Kalle Ankan, snarare få den att "lyfta" och flyga iväg eftersom att det ser så coolt ut när dom gör en lååång startbana och släpar fötterna i backen samtidigt som dom flaxar...



Men det försvarar inte honon. Jävla Ante

2008-06-13 @ 09:42:10
URL: http://fegon.blogg.se/
Postat av: Irené

Åhh jag såg några Borat på Sweden Rock.

Så sexiga!! Fast risken är stor att kulorna trillar ur efter ett tag, obemärkt ;)

2008-06-13 @ 11:17:13
URL: http://darknessa.blogg.se/
Postat av: Caroline

Herre min skapare! Hurdan solbränna skulle man inte få i en sådan där... grön sak? Zebraränder!

2008-06-13 @ 22:44:40
URL: http://karlssoncaroline.blogg.se/
Postat av: Neumann

Åh, ölmagebyxorna ser fräscha ut! Bekväma och så. Tror du de finns kvar i minsta storleken så att jag som tjej kan använda dem? Men... vad exakt är det som lyfts?

2008-06-13 @ 22:51:59
URL: http://frauneumann.blogg.se/
Postat av: Fröken Wallenberg

Fegon: 1) Jag säger som Kotteby, Modelle Naturelle är förstås din modell. Fast nr 5 tror jag skulle passa din personlighet! (Älskar? Hmmm ...)

2)kalle Andka flyger när HAN SJÄLV vill. Ante är en ond person. Fröken Wallenberg vill tortera honom i sin privata Dungeon.



Kotteby: Vilken modell kan jag skriva upp för din räkning? Som stamläsare är första exemplaret självklart kostnadsfritt!



Irené: Trilla ut är bra. Blir fina bilder till rolig blogg, he he he ...









Postat av: Fröken Wallenberg

Caroline: Dammodellen är medvetet gjord så att man sedan kan spela luffarschack på en nudiststrand. Mycket praktiskt.

Om man inte vill använda bläckpenna direkt på huden kan man ta till exempel lite sjögräs och trycka fast eller om man ligger ned kanske en snäcka eller en sten.



Neumann: För herrar = ölmage och/eller paket lyfts. Hur mycket regleras med axelbanden, precis som på en BH. Liten damstorlek finns, vad behöver du lyfta?

Själv tänker jag lyfta mina fyraliters-mjölkskinkor (Ca D-kupa)

och namnet på damvarianten blir då självklart Bh =bakhållare.

Postat av: joel

Nu väntar vi givetvis på en fullständig genomgång av kvinnornas bikinimode.. Får jag diskret och blygsamt föreslå fröken wallenberg själv som modell.. Jag är extra sugen på au naturale modellen... Men tror även att "Against tradition" kan bli en höjdare...

2008-06-14 @ 11:34:53
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Jag är lite hårig, så 2:an är för mig mänskligt möjlig. Men 3:an ger mig flashbacks från min egna svensexa då jag gick på stan i just en sådan outfit. Så det finns små begär att ha en sådan.



Men samtidigt blir jag kluven till 5:an. Alla människor har ju en vilja att vara supermänniska. Och det vore ju en bra start att få 5:an.



Men nyfikenheten över solbrännan med 1:an på sig är så stark, så jag tar den. Tänk. Bonnebränna har fått en ny dimension.

2008-06-14 @ 12:05:58
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: modepolisen

vi måste tyvärr meddela att du riskerar åtal för förargelseväckande beteende. om du inte genast gör avbön, och t ex publicerar badbilder på frk själv, föreligger stor risk för fängsel.



med vänlig hälsning.

2008-06-15 @ 20:33:21
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0