Burka für Alle

Burkan löser många problem.

Då slipper alla kvinnor ha ångest inför bikinisäsongen, till exempel.

Kanske burka för män också?


Burka för husdjur? Fast då ser inte barnfamiljer  vilken hund som är kamphund, och kan byta trottoarsida ... men en burka på alla magra fula Chihuahua "hundar" är en samhällsförbättring.


Burka för fula möbler?


Location: Strandvägen hos familjen "det har inte gått så bra på börsen under hela 2000-talet" Löwenmössa

- Carl Malmsten?
-Ja preciiis, raring. (Begagnad Ikeafåtölj med kattklöst överdrag)

Eller burka för äcklig men nyttig middagsmat?


-Mamma vad blir det för middag idag?

-Din älsklingrätt

-Jamen vad? Jag ser inget.

-Var tyst nu och stick skeden genom hålet på burkan!


Kommentarer
Postat av: Fröken Wallenberg

Gunnarsson: Jag är oskyldig. Det är någon annan som tjänar pengar på annonserna. Förmodligen blogg.se. Man har inget att säga till om. Eller? Någon som vet?

I övrigt: Är det någon som kan skänka mig ett tyskt U med prickar över? Min pc vill inte.

2008-03-15 @ 18:07:42
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se
Postat av: Fröken Wallenberg

... Kanske Frau Neumann?

2008-03-15 @ 18:08:33
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se
Postat av: Gunnarsson

Du är ursäktad. Jag vet inte om jag ska se annonsen som att den poängterar ditt budskap eller som att den smutsar ner bloggen.

Här går det alldeles utmärkt att skriva tyska ü Ü , überbra.

Nu är jag laddad för schläger. Tyvärr håller jag inte med dig, men det spelar ju ingen roll. Det blir nog ändå Charlotte som vinner.

2008-03-15 @ 18:28:41
Postat av: Fröken Wallenberg

Gunnarsson: Tack för ü:et! (Resultatet ser du i rubriken)

2008-03-15 @ 18:57:28
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se
Postat av: Kattungejuvelen

Men innehållet är ju detsamma!
Tanten i burkan är jävligt elak,
hunden kan nafsa och bita sig igenom tyget, eller ruska av sig den,
och när ungen sätter skeden i munnen spottar den och fräser.
:)
Kul blogg ändå!

2008-03-17 @ 15:07:17
URL: http://kattungejavel.blogg.se
Postat av: Fröken Wallenberg

Kattungejuvelen: Huh? Vilken tant? Elak? Du menar väl FET. Eller i alla fall lite bilringar efter julbordet ... (Alternativt Hanukkahbordet, Buddhabordet eller Muhammedbordet ...)

Men framförallt blir hon RIK och BEREST. Det blir man om man inte spenderar alla pengarna på märkeskläder utan bär burka istället ; )

2008-03-17 @ 15:44:08
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0