Carolas Anti-skräll



... he he. "old news" eller inte, men jag måste få uttrycka min skadeglädje över Carolas förlust. Skönt att slippa den korkade homofoba och skenheliga botoxhäxan i Globen! Om man ska synas i media måste man väl ändå på något sätt utgöra en bra förebild? Vad har hon stått för eller någonsin uträttat som har varit värt att ta efter?
Men framförallt: låten är kass. Och det har jag redan avhandlat här på bloggen.

I duellen mellan Carolas bidrag och Nordman så upplevde jag personligen mitt livs största schlagerhysteri. Vem hade kunnat ana att jag euforiskt skulle skrika "jaaaa!!!" åt en schlagerseger för - Nordman? Men det var precis vad som hände igår sedan jag och mitt melodifestivalsällskap röstat  minst tre gånger på just hans bidrag. Vår tacksamhet och kärlek till vår Nordman visste inga gränser.
I fem minuter.

Tack å hej Nordman, nu kan du gå! När han gjort sin plikt och petat Carola, så tog jag genast ut skilsmässa. Och när han sedan slog ut Sussie Tappers Globenvinnarballad, så slog hatet ut i full blom.

Men ... det finns mirakel ... och igår kväll bevittnade vi ett.    ; )

Kommentarer
Postat av: Gunnarsson

Carola var inte sen att ta till sig Nordmans låt. Så här beskrev hon känslan av förlusten: "Det är som om jag bränts på bål". Lite humoristiskt, tycker jag. http://www.aftonbladet.se/nojesliv/melodifestivalen2008/article2012338.ab

Din blogg är för övrigt humoristisk. Jag skrattade när jag läste konspirationen om Christer Björkman. Bra, bra!

2008-03-10 @ 10:58:22
Postat av: Emma

Haha håller med dig helhjärtat. Carola är kass, hon är uttjatad och verkar vara en halvdan person som kryddan i smöret liksom. :D

Hellre nordman än carola, seriously..

2008-03-11 @ 02:17:31
URL: http://wildatheart.blogg.se
Postat av: lollosmammas

Alltså, den största nackdelen med Carola är att hon är RELIGIÖS! Hon förlitar sej på gud och tror att Han ska kunna leda henne. Men nu blev det ju så att Han inte hjälpte henne till Globen och vad gör stackars Carola då? Jo hon vänder sej antagligen till Livets ord, för så korkad är denna människa att hon inte fattar att det är en jävla sekt som troligen suger åt sej hennes pengar. Hon måste vara en redi fubbik (som vi säger här nere i Malmö)

2008-03-13 @ 18:44:25
URL: http://lollosmamma.blogg.se
Postat av: Scream and Shout

Amen hallååå! Jag säger bara gul sparkdräckt och bajsbruna boots! Carola har ju lyckats med den snyggaste klädkombon genom tiderna! ;D

2008-03-13 @ 20:33:16
URL: http://screamandshout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0