Långfredag ...

Igår märktes det att det var låååååååångfredag. Mååååånga inlägg på Wallenbergs blogg. (Fast hon inte får. F*n)


Den här helgen måste hon därför intaga antiblogg. Den går ut på att hon inte får läsa andras bloggar, eller åtminstone inte kommentera. För det är då Wallenbergs inlägg föds. Hon får heller inte svara på sina egna kommentatörer, för då föds också nya inlägg. Egentligen får hon varken se eller höra, lukta, smaka eller känna. För alla upplevelser kan bli inlägg. Hon borde egentligen sova ... eller nej, det blir drömbloggs av det. Sövas alltså. Drömlös sömn, bra. Men då kan Wallenberg inte jobba, och det var ju därför hon inte fick blogga. Och Wallenberg jobbar på datorn. Men så bra. Det är ju som om en narkoman jobbade på Apoteket ...




Ps. Nu är middagen över. Jag kan inte tro att det verkligen är sant! Och att allt gick som på räls. Och att vi alla överlevde. Gäst 1 har stuckit iväg till jobbet och gäst 3 är blev satt i en färdtjänsttaxi under protester. Endast gäst 2 kvar för eftersnack. Jag är så trött att jag är upprymd och känner mig överenergisk - knarkbeteende?
Kanske blir det några kapitel gjorda i natt? Och tolv blogginlägg ...  Käften!    

Kommentarer
Postat av: Pappa C

Varva. Ett kapitel. Två blogginlägg+4 kommentarer.

Boken som du verkar jobba med (om det nu är den du refererar till) har jag jagat tidigare. Verkar mustig och dekadent. Skall slå klorna i den så snart du är klar med ditt jobb.

2008-03-22 @ 22:21:34
URL: http://www.pappac.se
Postat av: emma

Jaha, så du ÄR författare? Har ju fortfarande inte fått nåt svar..hm?

2008-03-23 @ 14:42:08
URL: http://barabratack.blogg.se
Postat av: gäst

Måste även här tacka för den bästa påsken.

Det var jättetrevligt, tack!

2008-03-24 @ 02:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0