Ny Chans: Fröken Underbar på Mosebacke!

Ikväll 20.00 spelar Fröken Underbar på Mosebacke igen!
Gästartist: Maud Lindström.
Inträde 160:-

Jag vet att det var minst en av er som hoppades att de snart skulle spela igen. Ursäkta att jag säger till så här i sista sekunden. Därför säger jag detta redan nu: De spelar även nästa vecka, måndagen den 31! Då heter gästen något som står på affischen, men som jag glömt. Affischen fick jag inte in i detta inlägg (jag förstår inte hur jag lyckades förra gången, måste ha varit en lyckträff ...) Vill du se affischen så finns den alltså under kategori musik från förra måndagen. (Använd förstoringsglas)

Fröken Underbar finns även som video på denna sida under kategori Musik.

Ha så kul!

Kommentarer
Postat av: Mobila bloggen

HAH!
Att jag skulle vara någon "Hertiginna" eller ha koppling till någon "Hertiginna" är det knasigaste jag hört sen dom berättade för mig att det är vänstertrafik i det här landet...

Nae, jag är en simpel grafiker.

2008-03-24 @ 12:54:55
URL: http://mobilabloggen.blogspot.com
Postat av: Fröken Wallenberg

Mobila bloggen:
Det slumpade sig så att jag på Pappa C:s sida fick se en "Hertiginna" och tänkte skriva en kommentarer (kanske bitsk, minns ej) på denna hertiginnas sida, men jag gjorde det aldrig. Jag trodde att du var denna Hertiginna. Varför? Därför att det första jag ser när jag går in på din sida är rubriken: "Hertiginna af whateva", och misstolkar detta som att det är sidans namn. Först tänkte jag: Men jag skrev ju aldrig till henne??? Läser hon mina tankar? Sedan tänkte jag att hon sett att jag just dissat modebloggar på Pappa C:s sida, och blivit sur. Jag hade just varit inne på hertiginnans rosa sida, av nyfikenhet, så när jag såg din sida så trodde jag att samma hertiginna hade en speciell mobilbloggssida för att styra bort "jobbiga läsare". Hänger du med? Det gör knappt jag. Ha ha ha, man blir lite paranoid ute i internetrymden, när man inte helt förstår tekniken ...

2008-03-24 @ 13:40:14
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se
Postat av: Pappa C

Grafikern:
Exakt. Du är en simpel grafiker. Och i morgon knyter jag fast dig på pinnstolen igen.

Appropå det. Fröken Underbar var bra.

Färgstark lyckopop. Lite Mika kramar Håkan Hellström och tuggar LSD.

För övrigt Frk. Wallenberg. Du får se till å byta bloggserver. Nu har jag tryckt skicka kommentar 4-gånger och kommer ingenvart. Daaaah!
5-gånger.
13-gånger.
14-gånger.
CUT
35-gånger.
36-gånger.
SkrivindetduserpåbildendetFINNSINGENBILD!!!!
37-gånger.
38-gånger.

2008-03-24 @ 14:11:50
URL: http://www.pappac.se
Postat av: Mobila bloggen

Du det är då helt okay!
Om du vill kan du styra in på Hertiginnans inlägg och
läsa lite comments made by Mobila bloggaren.

Efter att du gjort det förstår du min inställning till hela Af, öfre, finareändig-grejen :)

2008-03-24 @ 14:17:14
URL: http://mobilabloggen.blogspot.com
Postat av: buffie

ska vi gå den 31:a? :)

2008-03-24 @ 14:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0