Tecken på att jag är stressad nu.



!) Jag har tagit på mig tröjan utochin - och jag bryr mig inte.


") ...eller nej. Ljug. Jag gjorde det med flit - mit mehnung som man sa i Salve - för jag ville inte slösa tid med att vända den rätt först.


#) Jag trycker på pilen fast jag inte behöver det, så att det blir konstiga tecken istället för 1, 2 och 3.


¤) Jag äter hårt bröd och dricker vatten-O´boy, i nervös takt, som om det vore gott.


%) Jag biter i muggen för att min hjärna kopplar fel. (Sen dricker jag knäckebrödet, men det gör inte lika ont.)


&) Jag skiter i slarvfet eller så går jag tillbaka och raderar hela ordet fast det bara var sista bokstaven som blev fel.


/) Nyss slängde jag ner whiskas i akvariet istället för fiskmatsflingor.


() Den sista punkten är inte sann. Jag vet inte varför jag skrev den. Kanske min fantasi skenade. Kanske jag är rädd för att jag ska bli helt tokig och en ren livsfara för mina oskyldiga djur? (Vilken konstig men passande "siffra" det blev. Ser ut som ett ÄGG!)



-Buhuuuuu, jag är en värdelös människa som inte får ihop mitt liv ...





Ps. Punkt jag kom på i efterhand:


)) Kissar hårt. Tack Björn Gustavsson. Nu har jag ett namn på mitt beteende.


Kommentarer
Postat av: Gunnarsson

Jag tycker du är värd att njuta av helgen, en liten stund i allafall. Du behöver ju inte få ihop ditt liv, du behöver bara njuta en stund. Sedan kanske du måste ta uppehåll från bloggandet ett tag, eller gå tolv-stegs-programmet för att komma ur ett missbruk. Umgås med människor som inte bloggmissbrukar. Eller vad tror du?

Angående ditt förra inlägg: Jag är verkligen inte shopoholic, men det är skönt att handla hem mat när man har så totalt tomt i kylskåpet som du beskrev i förra inlägget. Tänk, det är nästan så att man upplever hur det är att vara i en svältsituation, fast den bara varar tills man går till affären. Då är det skönt att handla även de mest basala matvaror.

Angående att vara en fara: Jag är en fara för mina blommor även om jag inte är stressad. De dör. Jag vet inte om jag vattnar dem för lite eller för mycket. Ghaa!

2008-03-21 @ 18:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0