Världens mest hatade internetsida


Dear Diary. Av någon anledning har jag inte kommit in på min bloggsida sedan 5 mars! Nätet ville inte erkänna att min publiceringssida finns så jag transporterades varenda gång till ask.com - sid-f*n man vanligtvis hamnar på om man till exempel skriver punkt ko istället för punkt com.

Min bloggs läsarsida hade jag inget problem att komma in på. Desperat funderade jag ett tag på att blogga i mitt eget kommentarsfält.

Ingen förklaring får man heller. Kanske behövde datorn en omstart? Eller var jag tillfälligt hackad? Uppdateringar på bloggdomänen? Onda makter? Keine ahnung. Det är som med bäbisar. Plötsligt råder harmoni, och man vet inte om det var vällingen, blöjan eller kanske - Gud?

Nu är jag så frustrerad att jag inte vet var jag ska börja. Allt jag tänkt skriva om känns som old news.  : (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0