Jacob Bengtsson är försvunnen!



Ibland blir det tyst i en bloggkollegas blogg. Var är Jacob?

Vad kan ha hänt?


Jacob har vunnit 135 miljoner på lotto, och av bara farten blivit mållös?


Jacob har startat en mer lukrativ blogg som heter Blondinjacobella ...


Jacob hjälper Kotteby med husrenoveringar ...


Jacob ringde 112  ...

Jacob sitter i finkan efter sina senaste inre stridigheter mellan Dr Jacob och Mr Hyde ...


Jacob spelar bloggdöd eftersom han vill höra "snacket efteråt" ...


Jacob har börjat som barnflicka hos Pappa C och har därför inte tid att blogga mer. Någonsin.
Han får bo i pappa C:s källare. I en luxuös men kasserad duschkabin. Med råttor.







Hej!  Vill du också bli länkad i Fröken Wallenbergs blogg? För 14 500 inkl. elaka måns får du en allmän länk. För det dubbla får du en specificerad lyxlänk. Hör av dig! Antalet länkar är begränsade.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag började faktiskt också undra vart han tagit vägen, det har varit spöklikt tyst. Nåt av dina ovanstående alternativ kan ju faktiskt stämma.. om han nu inte upprört någon med det evinnerliga Douglas Murray snacket som man aldrig trodde skulle upphöra.. I sportfanatikernas värld finns det en del riktigt grymma arkibuserare..

2008-05-16 @ 00:19:38
URL: http://naughtyshawty.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Jag tar inget ansvar för Jacob. Han är vuxen nog att klara sig själv utanför bloggvärlden. Ta hand om dig Jacob. Ser du ljuset?

2008-05-16 @ 00:53:01
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: Joaquim

Har han stött sig med sportfanatiker skulle jag befara det värsta...I know!



Självklart får mina läsare följa utvecklingen i ämnet förutsatt att jag inte ryker med.



Håller med dig till punkt och pricka. Och med de två orubbliga punkterna: Utbyte med jämna mellanrum och löner som är förenliga med gemene man som man företräder.

Skulle kunna tänka mig att den här intellektuella eliten kallas till regeringen ungefär som amerikaner kallas till jurytjänstgöring.

(Förövrigt skrämmande att de kallar vem som helst till det där för det gör dem va?)



2008-05-16 @ 01:21:10
URL: http://mystagejoaquim.wordpress.com
Postat av: joel

Kan man inte få betala i kramar?

2008-05-16 @ 02:05:22
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Buzan

hahahahah..vilken affärsidé... du är to clever girl.. två röster om dagen på fröken Wallenberg håller doktorn borta - gamalt buzordspråk

2008-05-16 @ 08:29:37
URL: http://buzprat.blogspot.com
Postat av: Pappa C

HAHAHAHA



Jag säger ingenting. Men han ser rätt rolig ut där bakom glasväggarna.



Funderar på att sätta på ångbastufunktionen nu när han lyssnat på lugna favoriter en stund.



Men nånstans har även jag ett hårt hjärta. Jag skulle aldrig utsätta honom för att vara barnflicka.

2008-05-16 @ 08:32:52
URL: http://www.pappac.se
Postat av: J

Kassan är tajt nu, ska vi säga en dubbelsnickers och en flaska zingo?

2008-05-16 @ 10:57:05
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Pappa C

NURU Wallenbergarn!!!!



Jag tröck på din knapp å WHOPPSCH så gick du direkt upp på plats 14 på bloggtoppen!!!



Å på plats femton ligger HERTIGINNAN!!!!!!



Hurra!

2008-05-16 @ 13:00:14
URL: http://pappac.se
Postat av: fröken von af der gud:

jag vill ha 25 st. lyxlänkar tack.

2008-05-16 @ 19:45:19
URL: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/
Postat av: Baffe

Amen tjena på dig, klart faen man vill vara länkad i din blogg. Då tillhör man en av de coola xD,

hur skall man betala?

2008-05-17 @ 00:05:33
URL: http://bafraw.blogg.se/
Postat av: Jacob

Hedrande, Wallenberg. Hedrande!



Om jag berättade vad jag har gjort så hade du inte trott mig.



Men jag berättar ändå.



Har du läst berättelserna om Narnia? Det har ingenting att göra med var jag har varit, bara undrar.



Till saken:

Jag sitter i en källare en söndagsmorgon. Någonting blixtrar till. Det är ljust. Jag hör ett sus.



Och plötsligt vaknar jag upp en vecka senare. Jag vet inte vad som har hänt.

2008-05-17 @ 10:18:35
URL: http://jacobbengtsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca. Allt utom räkor

Jo, för ringer man 112 så brukar man ju försvinna direkt. ALLTID!



De kommer och hämtar en direkt.

(Fast inte om man bor i Tranås. Då at rdet 2 timmar att köra hit. De sammarbetar med begravningsbyrån)

2008-05-17 @ 15:33:26
URL: http://rebcca.blogg.se/
Postat av: Fröken Wallenberg

Linda: Sportvärlden är livsfarlig. Anabola … raserianfall … hormonförändringar … tack och lov är han tillbaka nu.



Kotteby: Hmm, Kotteby. Everything you say may be used against you … har du något med hans försvinnande att göra? Jag tror du HAR kidnappat honom under helgen ...



Joaquim: Tack och lov vet vi nu att han är utom alla fara. Men något oroväckande har han varit med om, som vi ju kan läsa av hans egen rapport längre ner!



Joel: Ok. Det kostar etthundratjugofem Daniel Craig-kramar. (Inklusive elaka måns)

Buzan: Tack! Förutom Doktor WALLENBERG då förstås…



Pappa C:

1) Ett erkännande. Intressant. Kanske kan jag släppa Kotteby fri? Han har ju suttit häktad nu ett tag … inte undra på att hans husrenovering inte är klar.

2) Jag är rörd över din röstning! Jag måste genast gå in och titta! Jag kan inte bloggtoppen-sidan så bra. 14? Det låter högt! Wow! Men 14.e plats? Vem kan ha hittat min Bloggtoppen-knapp, mer än du? Den ligger ju helt osynlig längst ner. Till och med jag glömmer att den finns!



J: det beror på om du har något annat användbart till mig? Man kan ju byta tjänster … /Skum sliskig Ungkarl Wallenberg, Ukraina-kontoret.



fröken von af der gud: Inga problem! 25x29 000=725 000 kr + elaka måns. Betalning i förskott. Skicka ditt bankkontonummer, samt inloggning och kod till din internetbank till mailadress: [email protected], så länsar jag det direkt. /Fröken Wallenbergs huvudkontor, Ukraina.



Baffe: Se prinsessan Éowyns instruktioner ovan, ni är ju ändå samma person …



Jacob: Coolt. Jag tror att du blev hämtad till Framtiden av någon med Superpowers … faktum är att jag tror jag vet vad som hände, men jag kan inte avslöja det än. Det är inte rätt tid än.



Rebecca Allt utom Räkor: Wow, försvinna? Men då behöver man ju inte ens en begravningsbyrå`?



2008-05-18 @ 00:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0