Fröken Wallenberg är påfrestande igen ...




Fröken Wallenberg hade tänkt se finalen själv, men Herrbekant ska laga middag (hemma hos honom, mitt hem ser ut som massakern på Röda Torget.)
Han tror att vi ska umgås. Det tror inte jag. Jag kommer att ha ögonen endast på tv-rutan, samt dela ut orders till honom:
 
- Man ska rösta! Gör det nu!
- Ge mig lite vatten, snabbt!
- Kan du gå och kissa åt mig, jag hinner inte.
- Tyst! Du får prata sen!










Hoppas jag kan lägga band på mig. Får dricka lite vin så jag blir snällare ... hepp!

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Helt rätt. Grisa och stöka hemma hos en annan.

Stöka, äta och dricka gratis!



Varför ens vara hemma!

2008-05-24 @ 19:34:58
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: Agge

Alla samlevnadsartiklar och gud-vet-vad jag har läst har alla sagt samma sak: var tydlige med det du vill, ty män är ointelligenta och fattar inte pikar eller hintar. Med andra ord kommunicerar du helt korrekt!



Och lyckliga jävel som fick vin till melodifestivalen, dne blir så jävla mycket bättre efter några glas vin!

2008-05-25 @ 00:37:49
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Någon har min passion för det töntigaste som finns.

Underbart.

En kille på mina skola kan sjunga alla låtar från starten på orginalspråket. Han går i sexan.

han är fan min idol.

Nu ska jag stup i säng.

Govd natty

2008-05-25 @ 00:58:24
URL: http://rebcca.blogg.se/
Postat av: Fröken Wallenberg

Kotteby: Det var just så jag tänkte!



Agge: Big smile Direkta orders är melodin! (Ofrivillig ordvits)



Rebecca: Jag har alltid varit en nörd. Först var jag en vettskrämd kuvad nörd från dagisålder och till ca sjätte klass. Då blev jag en ARG och folkilsken nörd, och sen fick jag vara hyfsat ifred. He he ...



2008-05-25 @ 23:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0