Somliga behöver bara en gång ...











Grattis Närstående 1!

Kommentarer
Postat av: Pappa C

Menar fröken att det går sämre för er?

2008-05-22 @ 17:28:52
URL: http://pappac.se
Postat av: Fröken Wallenberg

Pappa C: Tre gånger behövdes ... men så hade jag problem att greppa ratten också. Hovarna gled ...

2008-05-22 @ 18:16:47
Postat av: Rebecca

Jag oroar mig mest för att jag inte kommer nå upp till ratten.



Och om ansiktet: Ingen vet vad det är. Min teori är att han har spillt treo på som liksom frätt upp huden och bildat svarta bollar.

Min kompis tror at tdet bor en liten katt där inne och han själv påstår att det är en genväg till helvetet.

2008-05-22 @ 19:00:59
URL: http://rebcca.blogg.se/
Postat av: Fröken Wallenberg



Rebecca: Jag har kört en gammal Volvo Amazon. Där satt jag så lågt att jag var tvungen att titta GENOM ratten istället för ovanför ...

2008-05-23 @ 23:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0