Skilsmässoansökan




Fegon, att älska är allvarliga saker - och allvar är inte Fröken Wallenbergs starka sida.


Jag har nu länkat till dig i fyra av mina 5 eller 6 senare inlägg. Jag känner att jag måste gå vidare. Men det var roligt så länge det varade.


Jag är en ombytlig natur och mina förhållanden är lika långa som en genomsnittlig Hollywoodrelation. Just nu är jag dessutom Grymt otrogen.


Jag har hittills haft längre länkenskap med Pappa C*, Frau Neumann, Joels Underbara samt Hertiginnan. En kortare relation med Kotteby har också hunnits med denna vår. Sedan har jag haft ett flertal one-länk-stands.


Jag vet aldrig var jag kommer hamna eller i vilken blogg jag kommer att vakna upp i nästa morgon.

Ingenting är någonsin planerat, jag tar det lite som det faller sig. Ni är alla mina musor och ni inspirerar mig.


Men jag kommer alltid att ha en alldeles speciell relation dig precis som till alla mina expartners. Och återfall är ständigt aktuella.


Men älska? Nja. Fröken älskar MAT. Enkel och okomplicerad kärlek. En kärlek som är RÄTT, helt enkelt.




Satisfaction guaranteed!




*I skrivande stund verkar pappa c:s blogg ligga nere. Kanske är det bara en liten bloggsemester? Får hoppas det.


Kommentarer
Postat av: Kotteby

Jag viste inte ens att vi brutit?

Och så får jag läsa om det på detta sättet....



Det är ju värre än att få ett jag-gör-slut sms.

Är det jag?

Har jag sagt nåt fel?

Tror du gräset är grönare på andra sidan?

Har du inte lekt av dig ännu?



Okej. Jag får helt sonika acceptera att du har Hollywood-blod i dig. Men säg mig:

Var jag ditt bästa länkenskap?



2008-06-15 @ 02:43:40
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Lite glad är jag i alla fall att ditt länkenskap med Fegon inte höll. Erat stormiga länkskap var fördömd från dag ett.

2008-06-15 @ 02:46:30
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: Neumann

Äsch, det gör ingenting. Du fick upp ögonen för mig först i alla fall, att du inte vågade länka mig först spelar ingen roll. Och den första kärleken försvinner aldrig.

2008-06-15 @ 02:53:08
URL: http://frauneumann.blogg.se/
Postat av: Fröken Wallenberg

Kotteby: Du kallar dina kvinnor för Tant ... jag är en DAM.

Du har kanske rätt om Fegon och mig där.



Neumann: Jag tror inte ni står i ordning. Jag tänkte mängd länkenskapsår. Men jag kan ha missat där också. Du kommer alltid att vara min första kärlek. Du fick min blogskuld.





Postat av: joel

Fröken... du tog ju min blogskuld.. då kanske det inte är mer än rätt att jag besudlar neumann lite.. för att sluta cirkeln liksom...

2008-06-15 @ 11:57:33
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Kevin Silver

Nu är ni barnsliga. Men ni kanske är studenter också?

2008-06-15 @ 17:01:02
URL: http://kevinsilver.wordpress.com
Postat av: Fröken Wallenberg

Joel: Det är ok för min del. De brukar ju bli lite så i studentkorridorer ...



Kevin Silver: Välkommen tillbaka! Det var längesen nu! Ja vi är livets studenter! Jag är grymt barnslig. Men jag har slutat hoppas på mognad. Jag har helt enkelt givit upp. Det är på gott och ont.

Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

jag har haft privat mailkontakt med dig så jag känner mig extra privilgerad

tack vännen

2008-06-15 @ 22:48:13
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Fröken Wallenberg

Hertiginnan: Hej Anne! Det är väldigt vad mycket bråk du har på din blogg nu, jag tror det är värre än vanligt. Kan du inte skriva lite mer om sådant jag fick höra i mailen? Tusen & en natt-historier? Och Alevitfolket och sådant? Men det kanske inte går av konfidentiella skäl?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0