Komma eller inte komma, det är frågan





Jag har inte undgått debatten om smarta kvinnors sexuella svårigheter. Jag tänker inte ge mig in i den debatten - därtill är jag för dum. Nej ... vad säger jag? Jag är för smart! Nej ... det blev inte heller bra. F-n också, man kan inte vinna detta ...



Smart eller dum ... jag har i alla fall en extremt låg humor. (Den är så låg att vore den ett bord, hade den varit ett japanskt.
Nej förresten, den är ett badkar. Ett nedsänkt.


I alla fall ... dessa tankar fick Fröken Wallenberg att tända sänglampan och skriva på ett gammalt kvitto i idéboken.
Hoppas ni är rejält fredagsberusade när ni läser detta.



4 korta historier med sexuell inspelning anspelning:


1)
Varför fick den nyanställde porrstjärnan sparken?
- Han kom alltid för sent ...


2)
Vad står det på Ron Jeremys logedörr när han filmar?
- Kommer strax!


3) Vad lyssnar porrfilmsteamet på hela dagarna?
- Komradion


4)
Journalisten till den fetlagde kocken som blivit uttagen till "Let´s fuck", porrfilmsvärldens motsvarighet till "Let´s dance": -Hur har du förberett dig inför tävlingen?
Fetlagd kock: Jag har försökt komma i form ...*








* Voiceover, sockerljuv kvinnoröst: -Du kan också göra kockens egen kladdkaka! Recept finns på sidan sjuttioelva i Bonniers kokbok. Eller ring oss på 90 510 och tävla om Kockens EGEN kladdkaka. *Irriterande jingelmusik*

Har du en egen historia? Lämna gärna ett bidrag! Detta är det roligaste jag KOMMER att få ha i helgen ...

Kommentarer
Postat av: Baffe

Då är jag nog för smart för mitt eget bästa, eller vad skriver jag. För dum ska det ju förståss stå.

Smarta kvinnor använder sin intelligens på annat håll och väntar kanske på att mannen ska sköta nöjet i sängen ;P?

Eller vad vet jag.

Gillade btw första historian, haha riktigt skoj.





Nu blir det nog sömn, du är inte den enda som är hemma en fredagskväll. Imorgon bitti skall jag iväg på konferans i Västerås :-),

God natt !

2008-05-17 @ 00:12:39
URL: http://bafraw.blogg.se/
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag har testat båda varianterna. Dottern föddes för tidigt och lillgraben dröjde kvar över tiden..

Vi bor i Sollentuna nu, men när jag var gravid med Alice bodde jag i Vallentuna. Varför det blev odenplan vet jag inte riktigt (borde ha varit danderyd tycker jag?)

2008-05-17 @ 02:07:03
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

fan då att jagi nte har en bra istoria att komam med till inlägget! :P fantasilös

jag har en beöksmätare genom http://extremetracking.com som jag kollar med ibland... ;D

2008-05-17 @ 02:09:05
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: joel

Själv har jag alltid sett mig själv som skärpt men med tanke på att mitt marathon rekord är dryga 4 sekunder så antar jag att jag vilken sekund som helst glömmer av att andas..

2008-05-17 @ 03:32:51
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Buzan

hahhaha.. satte fan morgontet i halsen.. funkar lika bra som lörsdagslektyr, tycker jag.

2008-05-17 @ 08:28:12
URL: http://buzprat.blogspot.com
Postat av: Buzan

Grattis till tio itopp placeringen btw. Tänk bara på att bloggregistret har bra koll på foilk som utnyttjar "icke utgående ip-adresser" Alltså om man ber någon i ett annat land rösta flera gånger.. Det har funnits ett par här på registret som blivit bannade. Man kan ju se på din stats att på åtta timmar har du haft mer trafik än den dagen med högst trafik på 24 timmar.. Ville bara berätta för du är så bra att jag vill ha dig kvar här... Ta bort detta sen, det behöver inte ligga här och skräpa...

2008-05-17 @ 08:36:28
URL: http://buzprat.blogspot.com
Postat av: Fröken Wallenberg

Baffe: Det är tur att vi bor i landet LAGOM så att det kanske blir balans på alltihopa?



Tumadre: Jaha, jag antar att man måste hålla koll när man är en större blogg. Roligt att ha läsare i t ex Afrika, haha. Fast jag måste kanske passa mig med mina USA-inlägg? Snart kommer CIA hit och en dag tystnar min blogg bara helt plötsligt ...

Ps. Sollentuna är populärt här på bloggen. Kanske stöter du på Pappa C i mataffären ibland? (Stackars dig i så fall, om du läste hans inlägg som vann guld i Joels tävlingar? Jag länkade till den i Jacob Bengtsson-inlägget häromdagen. På stället med "barnflickan".



Joel: 4 sekunder? UNDERBARt är kort!



Buzan: ... ehhh, jag förstod ingenting av det där? (Det kanske finns hopp om mitt sexliv?)

Nä men ärligt, what??!!?? Vad är en icke utgående IP-adress? Jag som precis lärt mig vad en Ip-adress är, tack vare att Hertiginnan jämt måste spåra folk. Trafik är, antar jag, unika sidvisningar (?). Jag har alltså haft mer trafik än den dagen jag har haft MEST trafik?

Jag känner mig blond.

Och menar du att jag plötsligt gått in på tionde plats? Hurra, hurra!!! Kanske är det för att jag fått in röstknappen precis under inläggen? Den kanske inte märktes förut? Jag rekommenderar härmed alla bloggvänner att programmera in en knapp som automatiskt dyker upp på varje inlägg!Wow. Jag behåller ditt meddelande kvar ett tag, så att de andra kan läsa också.

2008-05-17 @ 12:47:03
Postat av: Rebecca

Sista meningen gör hela inlägget. Jag har hela dagen haft en fråga till mig själv i huvudet. Den kopplar inte till inlägget men jag delar med mig ändå. Med eller utan protester.



Vad är det oftast för aktivitet som försigår när man liggen naken på golvet?



- Sexuell läggning.



Jag vet om dåligheten. Just nu är bara allt kul.

2008-05-18 @ 00:02:56
URL: http://rebcca.blogg.se/
Postat av: Joel

fröken - vad menar ni kort??? Hanna har alltid sagt att det är alldeles lagom... :(

2008-05-18 @ 07:56:22
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Baffe

God morgon :),

Ja jag vaknade för en kort stund sen, har aldrig sovit så länge förut haha :)

Men jag behövde det nog ^^



Nej det var konferans för ett av de kurdiska föreningarna jag sitter med i styrelsen för här i Karlstad. Fast det var för alla de olika sektionerna vi har i Sverige igår.

Det var riktigt intressant, men jag kom hem runt ett och var trött som baraa den så jag somnade och vaknade väldigt sent idag x).



Haha wow, vad är det för jobb du har?

Söker ni kanske nya anställda??



En trevlig fortsatt eftermiddag önskar jag dig då :)

2008-05-18 @ 14:58:20
URL: http://bafraw.blogg.se/
Postat av: ullrika

sjukt kul!!

- inspirerad av joel förstår jag?!

2008-05-18 @ 16:45:09
Postat av: Fröken Wallenberg

Rebecca: Jag tyckte den var helt i klass med min sida här (huruvida detta är en komplimang eller en förolämpning är frågan ...) ! Tack för bidrag i alla fall! Och som vanligt gav ditt skämt mig en egen, lägre stående association: Jag tänkte mer att ditt svar var på frågan: -Vad kallas det när frun ber sin incestuöse make att natta barnen? (Men, denna kommentar måste jag nog ta bort, för folk kan ta anstöt. Jag undrar om det ens finns någon gräns för hur lågt jag kan skämta?



Joel: Underbart är långt menar jag, förståss! Lika långt som din 17,5 cm långa näsa ...



Baffe: BTM BOOKS, bokförlag. Tyvärr inga vakanser nu. : (

Ps. Härligt att sova så länge! Det är en stor talang!



Ullrika: Jag är alltid inspirerad av Joel, he he Generad Han är liksom arvtagare till Rocky (hunden) som i sin tur var arvtagare till Kalle Anka. Högtstående kultur helt enkelt. Det är bra att vara arvtagare, men ändå köra sin egen charmiga stil.

2008-05-18 @ 19:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0